Always remember that you are in this temporal life to discover your immortal self

marți, 22 martie 2022

Eliberarea de ego

(with English translation - below)

Dumnezeul meu, ajută-mă să renunț la egoul meu prostesc și să înțeleg că nu există niciun bine alături de el. Te rog, Doamne, dăruiește pace și fericire dușmanilor mei, cei care m-au rănit adeseori în trecut și care încă încearcă să mă rănească, căci știu că pacea și fericirea sunt atributele tale divine, și dacă ei le vor simți nu vor mai fi răi deloc. 

Și Dumnezeu mi-a ascultat rugăciunea și m-a ajutat să scap de egoul meu, mare și pretențios, într-un fel incredibil și ciudat - alungând orice interes al oamenilor față de scrierile mele, în ultimii ani...
Și am realizat astfel că acest dezinteres al oamenilor nu trebuie să fie un motiv de tristețe ci unul de bucurie. Dumnezeu poate să le transmită gândurile și intențiile mele bune oamenilor făra ca ei să le citească sub semnătura mea, doar așezându-le în sufletul lor. Si apoi am început să nu-mi mai văd "dușmanii" ca fiind atât de răi, ci doar mijloace prin care Dumnezeu oferă oamenilor lectii de viață pentru a ajunge la înțelepciune.

***

După umila mea părere această rugăciune, sau mai bine spus acest tip de rugăciune, și concluziile ei, ar trebui să pună pe gânduri pe mulți oameni, inclusiv pe conducătorii ambelor tabere angrenate în conflictul devastator din Ucraina, dar nu numai pe cei ai Rusiei și Ucrainei, ci și pe ceilalți care susțin o parte sau alta, și să se întrebe dacă cauza lui reală nu este tocmai egoul și mândria lor?


My God, help me to give up my foolish ego and to understand that there is no good with him.
Please, Lord, grant peace and happiness to my enemies, those who have often hurt me in the past and still try to hurt me, for I know that peace and happiness are your divine attributes, and if they will feel them they will no longer be evil.

And God listened to my prayer and helped me to get rid of my ego, big and pretentious, in an incredible and strange way - driving away any interest of people in my writings, in the last years... 
And so I realized that this people's disinterest should not be a cause for sadness but a cause for joy. God can convey my good thoughts and intentions to people without them reading them under my signature, just putting them in their souls. And then I began to see my "enemies" no longer so bad, but only the means by which God gives people life lessons to reach wisdom.

***

In my humble opinion, this prayer, or rather this kind of prayer, and its conclusions, should make many people think, including the leaders of both sides involved in the devastating conflict in Ukraine, but not only those of the Russia and Ukraine, but also of the others who support one side or the other, and to wonder if his real cause is not exactly their ego and pride?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu